Philips DVP3520K Manual Pengguna

Philips dvd player user manual
Hide thumbs Also See for DVP3520K:

Advertisement

Quick Links

Register your product and get support at
www.philips.com/welcome
EN
User manual
MS-MY Manual pengguna
ZH-HK
3
19
35
DVP3520K

Advertisement

Table of Contents
loading

Summary of Contents for Philips DVP3520K

  • Page 1 Register your product and get support at www.philips.com/welcome User manual MS-MY Manual pengguna ZH-HK DVP3520K...
  • Page 2: Table Of Contents

    Daftar kandungan Penting Notis keselamatan penting Notis tanda dagangan Pemain DVD anda Media boleh main Gambaran keseluruhan produk Sambungkan Sambung kabel audio/video Sambungan audio pilihan Sambungkan kuasa Bermula Sediakan kawalan jauh Cari saluran input TV Pilih bahasa paparan menu Hidupkan imbas progresif Main Mainkan cakera Mainkan video...
  • Page 3: Penting

    Cara membuang bateri yang betul akan membantu MS-MY mencegah kemungkinan akibat negatif terhadap alam sekitar dan kesihatan manusia. Sila lawati www.recycle.philips.com untuk maklumat tambahan mengenai pusat kitaran semula di kawasan anda. Notis hak cipta Produk ini...
  • Page 4: Pemain Dvd Anda

    DVD Format/Logo Licensing Corporation. 2 Pemain DVD anda Tahniah atas pembelian anda dan selamat menggunakan Philips! Untuk memanfaatkan sepenuhnya daripada sokongan yang ditawarkan oleh Philips, daftar produk anda di www.philips.com/welcome. Media boleh main Produk ini boleh memainkan DVD, DVD-Video, DVD+R/+RW,...
  • Page 5: Sambungkan

    Navigasi menu. Carian pantas ke hadapan ( ) atau pantas ke belakang ( ). Cari mara lambat ( ) atau undur perlahan ( ). BACK Kembali ke menu paparan sebelumnya. Melangkau ke tajuk, bab atau trek sebelum atau seterusnya. Bisukan atau kembalikan output audio. h Butang angka Pilih item untuk dimainkan.
  • Page 6: Sambungan Audio Pilihan

    Pilihan 2: Sambungkan ke bicu video (CVBS) VIDEO IN Sambungkan kabel video komposit (dibekalkan) kepada: bicu TV OUT pada produk ini. bicu input VIDEO pada TV. Sambungkan kabel audio (dibekalkan) kepada: bicu AUDIO OUT L/R pada produk ini. bicu input aUDIO pada TV. Sambungan audio pilihan Sambungkan audio daripada produk ini kepada peranti lain untuk meningkatkan bunyi.
  • Page 7: Cari Saluran Input Tv

    Cari saluran input TV Tekan untuk menghidupkan produk ini. Hidupkan TV dan tukar kepada saluran input video (rujuk manual pengguna TV mengenai cara untuk memilih saluran input A/V). Pilih bahasa paparan menu Tekan SETUP. » [Halaman Persediaan Umum] dipaparkan. Pilih [Bahasa Osd], kemudian tekan . Tekan untuk memilih bahasa, kemudian tekan OK.
  • Page 8: Mainkan Video

    Mainkan video Catatan Sesetengah operasi mungkin tidak berfungsi dengan sesetengah cakera. Lihat maklumat yang dibekalkan bersama cakera untuk mendapatkan butiran. Kawal mainan video Mainkan tajuk. Gunakan kawalan jauh untuk mengawal mainan. Butang Tindakan Mula, jeda atau sambung semula mainan cakera. Hentikan permainan cakera.
  • Page 9: Mainkan Muzik

    Paparkan masa mainan Semasa mainan, tekan INFO. » Menu status cakera dipaparkan. Pilih [Paparan Masa], kemudian tekan . » Pilihan paparan berbeza-beza daripada jenis cakera. Buat pilihan, kemudian tekan OK. Lihat mainan DVD daripada sudut berlainan Semasa mainan, tekan INFO. »...
  • Page 10: Mainkan Foto

    Masukkan cakera yang mengandungi muzik MP3/WMA. » Menu kandungan dipaparkan. Jika main tidak dimulakan secara automatic, pilih trek untuk dimainkan. Untuk memilih trek/folder lain, tekan kemudian tekan OK. Catatan Bagi CD yang dirakam dalam berbilang sesi, hanya sesi pertama dimainkan. Untuk fail WMA yang dilindungi oleh Pengurusan Hak Digital (DRM), ia tidak boleh dimainkan pada produk ini.
  • Page 11: Ciri-Ciri Yang Lain

    6 Ciri-ciri yang lain Karaoke Anda boleh menyambung mikrofon (tidak dibekalkan) untuk turut bernyanyi bersama sumber muzik. Catatan Sebelum anda menyambung mikrofon, tetapkan kelantangan mikrofon pada minimum untuk mengelakkan jeritan. Hidupkan TV, dan pilih saluran input TV. Sambung mikrofon kepada bicu MIC produk ini. Hidupkan output bunyi mikrofon (lihat “Laraskan tetapan Karaoke”).
  • Page 12: Persediaan Audio

    [Kunci Cakera] Tetapkan sekatan main untuk cakera yang dimuatkan ke dalam petak cakera (maksimum 20 cakera boleh dikunci). [Kunci Cakera] - Sekat akses ke cakera semasa. Kali seterusnya anda hendak memainkan cakera ini atau membuka kuncinya, anda perlu memasukkan kata laluan. [Buka Kunci] - Mainkan semua cakera.
  • Page 13: Persediaan Video

    OK. [Ttpan krtas dnding] Pilih gambar sebagai kertas dinding. [Gambar lalai] - Kertas dinding lalai dipratetap sebagai logo Philips. [Gambar disimpan] - Imej video yang ditangkap atau foto JPEG. [Gambar semasa] - Tangkap imej video atau...
  • Page 14: Keutamaan

    1. Mainkan video atau tayangan slaid foto. 2. Pilih imej video atau foto: tekan untuk menjeda, kemudian tekan SETUP. 3. Navigasi ke opsyen ([Tetapan Video] > [Ttpan krtas dnding] > [Gambar semasa]). 4. Tekan OK untuk mengesahkan. » Satu imej video atau foto JPEG disimpan sebagai kertas dinding.
  • Page 15: Maklumat Tambahan

    Paparkan versi perisian produk ini. Catatan Maklumat ini diperlukan apabila anda hendak tahu sama ada versi perisian yang terbaru tersedia di tapak web Philips yang anda boleh muat turun dan pasang pada unit ini. [Sedia Ada] Tetapkan semula tetapan produk ini ke tetapan lalai kilang, kecuali untuk tetapan [Kunci Cakera], [Kawalan Ibu Bapa] dan [Kata Laluan].
  • Page 16: Menyelesaikan Masalah

    Tiada gambar. Rujuk kepada manual pengguna TV mengenai cara untuk memilih input yang betul pada TV. Tukar saluran TV sehingga anda melihat skrin Philips. Jika anda telah menghidupkan tetapan imbas progresif atau menukar tetapan sistem TV, beralih semula ke mod lalai: 1) Tekan membuka petak cakera.
  • Page 17: Glossary

    Nisbah aspek skrin tidak sejajar dengan tetapan paparan TV. Nisbah aspek telah ditetapkan pada cakera. Sari kata DivX tidak dipaparkan dengan betul. Pastikan nama fail sari kata sama dengan nama Pilih set aksara yang betul. Tekan SETUP. Pilih [Keutamaan] > [Sarikata DivX] dalam menu.
  • Page 18: Language Code

    Language Code Abkhazian 6566 Afar 6565 Afrikaans 6570 Amharic 6577 Arabic 6582 Armenian 7289 Assamese 6583 Avestan 6569 Aymara 6589 Azerhaijani 6590 Bahasa Melayu 7783 Bashkir 6665 Belarusian 6669 Bengali 6678 Bihari 6672 Bislama 6673 Bokmål, Norwegian 7866 Bosanski 6683 Brezhoneg 6682 Bulgarian...
  • Page 19 © 2010 Koninklijke Philips Electronics N.V. All rights reserved. DVP3520K_98_UM_V1.0_1005...

This manual is also suitable for:

Dvp3520k/98Htp3520kHtp3520k/98

Table of Contents